.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهكار دولت اصلاحات در زمينه توليد چاي ايراني
به منظور عدم دپوي چاي در انبار و به ابتكار ف- ع،س - از سران اصلاح طلب - به چايكاران در ازاء هر هكتار ، 700 هزار تومان پرداخت شده تا در عوض آن چاي نكارند ! كه با اين اقدام با گذشت چندماه از وضعيت فوق، با رها شدن زمينهاي چايكاري ، بوته هاي...
شاهكار دولت اصلاحات در زمينه توليد چاي ايراني


بنا بر اسناد موجود، طرح هاي به اصطلاح حمايتي دولت اصلاحات براي پشتيباني از چاي كاران داخلي، به نام چاي كاران و به كام مافياي توليدات داخلي و علي الخصوص مافياي صنعت چاي تمام شده است. 

در زمان تصدي گري آقاي شريعتمداري بر وزارت بازرگاني، طرحي گذرانده مي شود كه طي آن وضعيت تاخير در پرداخت پول چاي كاران كه اعتراضات بسياري را دامن زده بود ساماندهي شده و بر طرف شود. به همين دليل در يكي از مراحل اين طرح، ميليونها كيلو چاي مرغوب داخلي از چاي كاران تحويل گرفته شده و در انبارهاي امين آباد دپو مي شود، كه اين مقدار معتنابه چاي، پس از مدت ها از بين رفته و فاسد مي شود.

بنا بر اين گزارش؛ به منظور عدم دپوي چاي در انبار و به ابتكار ف- ع،س - از سران اصلاح طلب - به چايكاران در ازاء هر هكتار ، 700 هزار تومان پرداخت شده تا در عوض آن چاي نكارند ! كه با اين اقدام با گذشت چندماه از وضعيت فوق، با رها شدن زمينهاي چايكاري ، بوته هاي چاي تبديل به درخت شده و بازار قاچاق چاي خارجي در كشور رونق مي گيرد .

گفتني است كه با روي كارآمدن دولت نهم اين نابساماني و سودبري مافيايي، اصلاح و حتي با اقداماتي چون بخشنامه استفاده اجباري از چاي توليد داخل در ادارات دولتي، وضعيت معيشتي و اقتصادي چايكارن بهبود قابل ملاحظه اي يافته است./بولتن


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 مرداد 1386
از اطلاع رسانی صریح و دقیق سایت اصولگرای شمال نیوز متشکرم.سربلند باشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.